Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От тук прочетеното оставам с впечатлението, че BMW е в пъти по грозно а Мерцедес с по-лошо пътно поведение и по-бавен от 159. Чудя се как изобщо има бунаци дека дават повече пари да си ги купуват, а пък швабите как изобщо успяват да ги продават.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Gigi, с цялото ми уважение към теб, но:
      - на мерца имам повече км от на алфата за последната година, автомат е мерца, 170кс, края на 2008.
      По лоша сглобка, не бих могъл да очкавам. Над 200 двигателя буквално ръмжи на умирачка...като колата е купувана нова от русе, и е на 100 к км сега....като се обслужва както си требе.
      Може би зареди по високите зимни гуми, за мен да се сравнява стабилността на мерца с алфата, ти-ка е неравностойно.
      Пича ме отвя, а бях настъпил до края педала...
      За болките в гърба ми всеки път няма да говоря, няма такива гадни седалки....едиснтвеното хубаво е музиката
      Преди месец карах на една магистралка извън бг 100 км магистрала с 200 км, бързах....еми ако не усиля музиката, немога да си чуя мислите.
      Това със шумността е странно, моя с 240 е на 3500 оборота и е доста тих. Сглобката също мисля че е доста добра, няма нищо износено или скърцащо. Стабилността освен от гумите идва и от изпълнението, то това може и при сглобката да има отношение. Моя е Авангард и с 159-ката са ми еднакви на пътно поведение, но ако е класик или елеганс те са по високи и меки. За седалките, чесно казано нито на Ц-тката нито на 59-ката са ми удобни. Всъщност от тия по новите коли няма една като хората според мене.......
      Разхода на Алфата е по висок и то с 1-2л.
      И да Алфата вози по меко поне от Авангард изпълнение

      Comment


      • Не знам как е при Мерцедес, но от преки наблюдения при други марки (Фолксваген и Рено) има разлика в окачването между произведените за българския и за западния пазар. Възможно е разликата да се дължи на това, ако политиката на Мерцедес е същата.

        ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

        Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
        Това със шумността е странно, моя с 240 е на 3500 оборота и е доста тих. Сглобката също мисля че е доста добра, няма нищо износено или скърцащо. Стабилността освен от гумите идва и от изпълнението, то това може и при сглобката да има отношение. Моя е Авангард и с 159-ката са ми еднакви на пътно поведение, но ако е класик или елеганс те са по високи и меки. За седалките, чесно казано нито на Ц-тката нито на 59-ката са ми удобни. Всъщност от тия по новите коли няма една като хората според мене.......
        Разхода на Алфата е по висок и то с 1-2л.
        И да Алфата вози по меко поне от Авангард изпълнение
        Е, на Инсиния и на БМВ М-пакет седалките не са зле.
        Но и на 159 стават, особено в сравнение с изпълненията на Алди, които ми напомнят пейки в чакалнята на поликлиника.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Не ме разбирайте погрешно, мен фактът че 159 е по-комфортна от ц класа може само ме радва.
          Но все си мислех, че мерцовете държат на традициите, а една от тях е меката и комфортна возия, нали така? Щото в това няма нищо лошо, даже напоследък това си е рядка екстра - вече всеки се стреми да прави спортно държащи се коли (уж така били по-сигурни ) А едно време беше точно обратното - само лашкащи се кораби и тук таме някой спортно ориентиран модел като алфа 155, ...

          ---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------

          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Е, на Инсиния и на БМВ М-пакет седалките не са зле.
          Но и на 159 стават, особено в сравнение с изпълненията на Алди, които ми напомнят пейки в чакалнята на поликлиника.
          Хахаха
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • Сравнявам само двата модела:
            - Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
            - АР 159, Ти, 2.4, 2008

            - Алфата превъзхожда мерца по:
            =безшумност
            =качество на сглобка/ материали
            =реагиране на скоростна кутия и вървене
            =много по-удобни седалки

            Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Сравнявам само двата модела:
              - Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
              - АР 159, Ти, 2.4, 2008

              - Алфата превъзхожда мерца по:
              =безшумност
              =качество на сглобка/ материали
              =реагиране на скоростна кутия и вървене
              =много по-удобни седалки

              Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
              За първите две вече не мога да се съглася. Особено за първото.

              ---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

              Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
              Не ме разбирайте погрешно, мен фактът че 159 е по-комфортна от ц класа може само ме радва.
              Но все си мислех, че мерцовете държат на традициите, а една от тях е меката и комфортна возия, нали така? Щото в това няма нищо лошо, даже напоследък това си е рядка екстра - вече всеки се стреми да прави спортно държащи се коли (уж така били по-сигурни ) А едно време беше точно обратното - само лашкащи се кораби и тук таме някой спортно ориентиран модел като алфа 155, ...

              ---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:20 ----------


              Хахаха
              Истинските Мерцове започват от Е-класата. А, Б и Ц са продажби на емблеми и пържен въздух за балъци.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • Ще ме извиниш но немога да се съглася за Ц класата! Има много добри попадения, проблема в българия е че в сервиз оставяш 2 ризи, бъбрек и 3 литра кръв от рядка кръвна група! А класата е малка градска кола, незнам какво не и харесвате, разхода над всичко, евтин ремонт, моята е супер здрава. Б класата е изгъзица, а класа с високо ниво на обурудване. Е класата е сакътлък и визуално и като кола. Ц според мен е най добрия достъпен клас на мерцедес. Ако имаш гараж и начин да го потдържаш извън "Сервиз тип разбирачи или официални"
                Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                Comment


                • Разбирам, че 159-ката е най-добрата, но:
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  ...
                  =реагиране на скоростна кутия и вървене
                  ...
                  Ама това кърти всичко.
                  По-гадна кутия от тая на 159 имат само някои Френски производители, включвайки Дачия като част от групата.

                  Иначе страхотна логика - да сравняваш 170 кс. с 210 кс. автомобил и да изтъкваш, че 210 кс. вървял повече.
                  Предполагам, че следващия ти тест ако е на Ц63, то може би ще откриеш, че Ц класата върви малко повече, но няма да бъдеш сигурен в това.
                  Last edited by BO; d.m.y г., 01:13.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    Сравнявам само двата модела:
                    - Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
                    - АР 159, Ти, 2.4, 2008

                    - Алфата превъзхожда мерца по:
                    =безшумност
                    =качество на сглобка/ материали
                    =реагиране на скоростна кутия и вървене
                    =много по-удобни седалки

                    Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
                    Явно възприятията са ни различни или Колъо е прав за различното качество при производството за БГ и др. балкански субекти.
                    Защото и аз сравнявам подобни
                    Алфа 159 2.4 Q4 ръчка 2009г купувана нова от БГ
                    Мерц 220 CDI Авангард автомат.2009г. от Италия.
                    Безшумност Мерца е по добре - даже ей тука има измерени шумове в dB - http://www.autoexpress.co.uk/alfa-ro...specifications
                    Качество пак Мерца
                    Реагиране и вървене не мога да сравня автомат срещу ръчка
                    седалките са ми еднакво зле, е не са като на форд фокус....
                    Мерца вози по твърдо, а на стабилност са ми еднакви - и двете коли са със 17-ки
                    За мен при конкретното сравнение, Алфата превъзхожда по спирачки с висока скорост, но е разбираемо с Брембо е и големите дискове. Естествено и на сняг Q4 има предимство. Но ако Мерца е 320 4-matic , като цяло Алфата не участва.
                    Алфата си е добра и като отчетем, че цената и е два пъти по ниска не е никак лош избор.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                      Явно възприятията са ни различни или Колъо е прав за различното качество при производството за БГ и др. балкански субекти.
                      Защото и аз сравнявам подобни
                      Алфа 159 2.4 Q4 ръчка 2009г купувана нова от БГ
                      Мерц 220 CDI Авангард автомат.2009г. от Италия.
                      Безшумност Мерца е по добре - даже ей тука има измерени шумове в dB - http://www.autoexpress.co.uk/alfa-ro...specifications
                      Качество пак Мерца
                      Реагиране и вървене не мога да сравня автомат срещу ръчка
                      седалките са ми еднакво зле, е не са като на форд фокус....
                      Мерца вози по твърдо, а на стабилност са ми еднакви - и двете коли са със 17-ки
                      За мен при конкретното сравнение, Алфата превъзхожда по спирачки с висока скорост, но е разбираемо с Брембо е и големите дискове. Естествено и на сняг Q4 има предимство. Но ако Мерца е 320 4-matic , като цяло Алфата не участва.
                      Алфата си е добра и като отчетем, че цената и е два пъти по ниска не е никак лош избор.
                      В случая не говорим за разлика в качеството, а за т.нар. пакет за лоши пътища. Имаме в семейството два броя Поло - едното е купено ново от Порше Лизинг, другото - внос от Австрия. Първото е видимо по-високо и е като на кокили, другото се държи доста прилично за габаритите си. Имам сходни наблюдения и върху Рено Меган.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Bo, цедката е с чип.
                        При висока скорост, в мерца е много шумно. Шумоизолацията за мен не е добра. Нз дали защото е производство за бг, но и алфата, която имам е такава.
                        Материали - табло, волан, телефон, копчета на волана, материя - кожа + плат за седалките е калпав.

                        Мерца е автомат, и има едно огромно замисляне след натискане, чак ме плаши.

                        Тази неделя пъувам за Гърция и ще направя клип и снимки на немската мечта
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                          Ще ме извиниш но немога да се съглася за Ц класата! Има много добри попадения, проблема в българия е че в сервиз оставяш 2 ризи, бъбрек и 3 литра кръв от рядка кръвна група! А класата е малка градска кола, незнам какво не и харесвате, разхода над всичко, евтин ремонт, моята е супер здрава. Б класата е изгъзица, а класа с високо ниво на обурудване. Е класата е сакътлък и визуално и като кола. Ц според мен е най добрия достъпен клас на мерцедес. Ако имаш гараж и начин да го потдържаш извън "Сервиз тип разбирачи или официални"
                          Да и за какъв чеп ти е градската кола да ти е Мерцедес, освен за да избиваш комплекси?!
                          Е-клас си е комфортна лимузина, каквато се очаква отедин Мерцедес. Ц-класата ми е ни риба, ни рак, среден клас кола с неоправдано висока цена и скъпа поддръжка.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от rusiq
                            Bo, цедката е с чип.
                            Ми то и 159 може да е пипана
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Сравнявам само двата модела:
                              - Ц-класа 2008, 170 кс, нивото е високо на оборудване
                              - АР 159, Ти, 2.4, 2008

                              - Алфата превъзхожда мерца по:
                              =безшумност
                              =качество на сглобка/ материали
                              =реагиране на скоростна кутия и вървене
                              =много по-удобни седалки

                              Като возия, мерца има по-мека возия, като в лодка. Но това си е типично за мерц.
                              Пепси .. сравнението ти е неуместно !
                              Сравнявай този Мерц със 159 2,0 JTDm.

                              Конкретно с/у 159 2.4 JTDm Ti - можеш да "изправиш"
                              един W204 C250 CDi 4Matic .. и там нещата загрубяват.
                              Да не говорим за 7G Tronic трансмисията, панорама тавана, АМГ пакет, с който колата е могла да се поръча и не на последно място адското аудио от Harman Kardon.
                              Другите екстри нема кво да се коментират .. ясни са в полза за Мечо. Същото важи според мен и за динамични и каквито се сетиш още качества на мотор, трансмисия, ходова част и прочее ...

                              Обобщено : спри да сравняваш автомобил, който в топ версията си не е надминавал 80 бона, с такъв, който дори и без индивидуална поръчка е бил над 100.
                              Last edited by DiStefano; d.m.y г., 07:43.
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment


                              • все едно да сравняваме кон със магаре
                                sigpic 155ex 159ex 530new

                                Comment

                                Working...
                                X